Această pagină web este cofinanțată din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020

Întrebări frecvente

1. Cum mă înregistrez în platforma Concurs Național pilot?

Pentru a vă înregistra faceți click pe butonul [ACCES PLATFORMĂ] din colțul dreapta sus a portalului și apoi selectați butonul [Crează un cont]. Apoi completați datele solicitate și confirmați prin click pe butonul „Crează un cont”.

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că adresa de email trebuie să fie validă pentru a putea primi codul unic de activare a contului.

2. Cum imi completez profilul personal si profesional?

Pentru a vă completa profilul personal și profesional navigați în partea dreapta sus a ecranului și faceți click pe pictograma .

Atunci când completați anumite informații, de exemplu legate de educație, este necesară și încărcarea documentelor justificative scanate.

Completarea datelor personale din profil este obligatorie pentru a putea participa la un un concurs național.

3. Ce este codul unic de identificare?

La crearea contului se atribuie automat și un cod unic de identificare. Acesta va fi folosit pentru identificarea utilizatorulul dumneavoastră, atât în cadrul concursului național cât și a concursurilor pe post și nu prin afișarea numelui sau altor date personale.

Pentru a vă vedea codul unic de înregistrare puteți accesa profilul odată ce sunteți conectat în platformă.

4. Cum mă înscriu la un concurs?

Pentru a vedea ce concursuri au etapa de înscriere deschisă în perioada următoare accesați secțiunea Concursuri disponibile. Pentru a vă înscrie la un concurs este necesar să-l accesați, apoi să vizualizați formularul de înscriere și să acționați butonul „Aplică la concurs”.

Urmăriți indicațiile și completați TOATE secțiunile cererii de înscriere, inclusiv Anexele la formularul de înscriere. Copia CI este obligatorie pentru a vă putea fi evaluat dosarului și aceasta se adaugă fie în profilul personal fie ca Anexa la formularul de înscriere.

Puteți modifica oricând dosarul de înscriere până la expirarea termenului. Verificați dosarul să vă asigurați că nu ați omis elemente obligatorii și că ați marcat corespunzător opțiunile / completat toate informațiile / încărcat toate anexele solicitate.

5. Cum răspund la o solicitare de clarificări sau de completare a documentației?

În etapele de evaluare, dacă comisia de concurs vă transmite solicitări, veți fi notificat atât prin email cât și în contul din platformă. Pentru a răspunde la o solicitare, accesați linkul din email sau din mesajul din platformă, vizualizați solicitarea comisiei și răspundeți prin completarea mesajului de răspuns și/sau încărcarea de documente de răspuns.

6. Cum depun o contestație?

În cazul în care dorești să contești rezultatul unei etape de concurs o poți face direct din platformă după afișarea rezultatelor intermediare a etapei. Fii sigur că ai activat notificările și respectă termenul limită de depunere a contestației precizat în regulamentul de concurs.

7. Cum accesez secțiunea de notificări?

Platforma păstrează toate mesajele de notificări pe care le primiți. Pentru a vizualiza lista acestora, faceți click pe butonul din partea dreaptă sus și apoi selectați „Toate”.

8. Cum accesez și gestionez notificările pentru concursurile pe post?

Notificările pentru concursurile pe post sunt setate implicit în așa fel încât să se transmită toate notificările pentru toate concursurile pe post.

Dacă doriți să primiți doar anumite notificări pentru un anume concurs pe post sau doar o selecție de concursuri pe post va trebui să bifați că doriți să primiți acest tip de notificări, apoi din lista instituțiilor disponibile, puteți filtra și adăuga sau șterge instituția/instituțiile pentru care doriți să fiți notificat.

9. Pot accesa platforma și de pe mobil?

Da, platforma permite accesarea și realizarea tuturor operațiunilor de mai sus și direct de pe telefonul mobil utilizând orice browser modern.

10. Pot șterge/înlocui documente încarcate în platformă?

Da, se pot șterge sau înlocui dar numai documentele care nu au fost utilizate pentru participarea la un concurs național.

11. Întrebarea mea nu se găsește în lista de mai sus.

Pentru informații privind funcționalitățile platformei vă rugăm să consultați Manualul de utlizare platformă.

Pentru alte solicitări vă rugăm să ne transmiteți un mesaj prin intermediul formularului de Contact.

Sari la conținut